Monday, May 30, 2011

alhamdulillahhhh ! aminnn :)


Alhamdulillah , sampai sekarang aku masih tidak percaya bahawa ape yg terjadi pada 27 Mei 2011 bersamaan hari Jumaat..akhirnya aku berjaya juga menjejakkan kaki di Universiti ( UPM ) tapi PJJ (pendidikan jarak jauh) merasa jugak aku macam mana kawan2 aku yang lain merasai menimba ilmu di universiti walaupun aku hanya PJJ...tetapi masih sama...

sains pembangunan sumber manusia adalah kos yg bakal aku harungi dlm mendapat segulung Ijazah yang aku idam2 kan..hehe..mcm2 perasaan bercampur baur bila aku dapat tahu bahawa permohonan aku berjaya ! takut, gembira,tak percaya dan mcm2 lah perasaan yg aku rasa waktu tu..dalam otak aku ni jgn cakaplah mmg sukar untuk digambarkan. hahahaa..time ini lah aku dapat rasekan bagaimana kawan2 aku yang study (Degree) yang pernah mereka kabar2 kan pada aku ! arghhhhhhhh. jgn jadi mcmni sudah



Lagi terbarai kalau jadi cmni ! ~~~~~



Fuhhhh , mengantok habessss ! hahahaha

Tapi nak atau tidak aku tetap akan teruskan perjuangan akan aku harus hadapi..lepas ini tiada erti kata Malas Giler dlm diri aku ni..(ceewaaah) kalo mcmtu jugak.alamatnya , cukup2 makan jelah itupon kalau cukup.hehehe..mudah2 han berkat usaha dan doa aku , kejayaan akan aku kecapi dgn mudah..

kawan2 juga doa2kan aku ye ! tanpa sokongan dan dorongan korang semua xmungkin aku dapat hadapi perjuangan ini..terima kasih KAWAN2 dan tidak lupa pada LECTURER2 sewaktu aku menuntut di Institut Hospitality YPJ terima kasih bnyak2 , dan PALING2 terima kasih pada Ummiku yang xhenti-henti membebel untuk menasihati aku menjadi Manusia Yang Berguna ! love u all :)



p/s : usaha tangga kejayaan , Insyaallah !



budak gemocx , mok , mok :)

No comments:

Post a Comment