Sunday, March 28, 2010

sumpah aku syg kat kau!!!!




dah lame x rase perasaan mcm ni..baru ni aku jumpe si dia..comel,cute,mata die,ketawa die sering bermain di mataku sehingga sekarang....kenape jadi begini pada aku...?? sudah lah mok..org tu da berpunya..mahu kah dia sama kau walaupon ayat kau mengalahkan majnun ketika memikat si laila...eheheh..huh! masa mula2 jumpe aku da rse mcm die aku yang tapi..tapi nasi da jadi bubur..bukan aku yg lambat tapi..jodoh dan takdir aku yang buat aku jumpe die lambat..klau x si COMEL tu SAYA YG PUNYA!!...tp sygggg lmbat..bila aku da suka,msti sudah yg berpunya..xpelah..nape aku suka kau??



1. senyum kau

2.cara kau

3.mata kau

4.perangai kau

5.gaya kau.......

6.akhir sekali....mgkin kau boleh bimbimg aku ke jln yg benar..hahahaha

kalau kau aku punya..akan aku bhgiakan kau selagi aku hidup dan selagi aku bersama kau..akan ku bagi segala kasih dan syg aku pada kau...tapi bile?

awk...saya sanggup menunggu awk kalau awk benar2 menyintai saya...hmmmm'




gemock<3 andai nya kau jadi milik ku selalu ku nyanyikan lagu rindu...=(

1 comment: