Tuesday, September 15, 2009

1o perkara dari si budak gemok...


1. aku suka berkwn xkira usia,rupa,saiz,jantina atau sebaliknya..yg penting berkwn..dgn berkwn kita dpt bertukar pandangan,pendapat,pengalaman dan pengetahuan.


2. aku nie peramah..tetapi aku pemalu skit bile jumpa org yg tidak dikenali terutama kaum HAWA..kalo kaum ADAM aku cpt skit down malu nye.he5


3. aku ank 1orang dlm sebuah keluarga yg kecil.hu3


4. aku perokok yg tegar,dan sikap perokok ku ini tidak diketahui oleh keluarga ku..(depan mata xpernah nmpak)


5. aku single and available.hahaha...aduh,merepek la budak gemok neh.


6. aku sudah pon bekerja di badan kerajaan..bru bape bulan je.


7. aku berkaca mata,berbdan besar(gemok)mcm afdlin shauki..tp aku bangga dgn saiz aku..


8. senang tidur..tetapi susah mau bangon..huh!


9. sensitif skit(tp tgk keadaan), periang,menyayangi persahabatan,mudah kesian,mudah mengalirkan air mata,suka menjaga dan menggembirakan org walaupon hati aku ni sedih atau terluka disebabkan masalah lain dan cepat melenting...(menggelibas)ha3


10. akhir sekali,aku lebih utamakan dan percaya rakan yg aku sudah lama kenal dari yang aku baru kenal cuma sehari dua je...harap maklum..
-sekian buat masa ni..
-salam dari budak gemok...

No comments:

Post a Comment